Spesielt små bedrifter er sårbare for svingninger i arbeidsmengden, og ingen mer enn enkeltpersonsforetak.
Det sies at tid er penger, og ikke noe annet sted er dette mer sant enn i et enkeltpersonsforetak. Eiere av enkeltpersonsforetak vet hvor verdifull tiden deres er. Tiden som brukes på administrasjon og regnskap stjeler tid som du ellers kunne bli brukt på arbeid (les: omsetning). Tiden er det mest verdifulle man har i jobbsammenheng.
De fleste oppretter et foretak fordi de elsker sitt fag, og det de gjør. Men mange blir tatt på senga av administrasjon og offentlige forpliktelser, slik som moms-oppgaver og regnskap, fakturering, betalingsoppfølging, telefonvakt og markedsføring. Uansett, disse oppgavene kan oppleves som uvelkomne tidstyver.
Mange har kanskje tenkt: «Om noen bare kunne ordne alt for meg, slik at jeg kunne bruke tiden min på en mer produktiv måte, og gjøre det jeg brenner for – jobben min».
I USA spesielt er konseptet «virtuell assistent» utbredt, og vokser stadig i omfang. I Storbritannia er konseptet også godt forankret. Her i Norge er det fremdeles relativt ukjent, men det finnes noen få bedrifter som allerede tilbyr slike tjenester. Vi vil gjerne fremheve http://www.sekretær.no, som allerede har en voksende kundeportefølje.
Det koster ingenting å ta kontakt for å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg.
info@sekretaer.no (+47) 993 05 234
Comments