top of page
Lys pult og kontor

Slik fungerer det

01

FORHÅNDSKONSULTASJON

Vi starter med et uforpliktende møte for å diskutere oppgaveomfang, budsjett, tidsfrister og varighet.

Men jeg vet ikke hva jeg bør delegere til dere! Hjelp!!

Hvis du er usikker på hvilke oppgaver du bør overlate til oss, er dette møtet en god anledning til å lære mer om hvordan vi kan hjelpe deg. Vi anbefaler å skille mellom kjerneoppgaver og perifere oppgaver som bare stjeler tid. Sammen diskuterer vi hva som kan være hensiktsmessig å delegere til Sekretær.no. Se mer om tjenester vi utfører her.

02

TILBUD

Basert på forhåndskonsultasjonen, kommer vi med et uforpliktende tilbud. Vi kan enten ha et løpende samarbeid, eller inngå avtaler om enkeltoppdrag.

 

Vi stiller ingen krav til minstetid.

03

VI ER IGANG!

Dersom du velger å akseptere tilbudet, er vi i gang. Nå kan du trygt vende tilbake til arbeidet du ønsker å fokusere på, mens vi jobber med oppgavene du har delegert til oss. Vi sørger for å holde deg oppdatert hele veien.

Advisi SA

"Advisi SA har meget god erfaring med Sekretær.no sine tjenester. Vi har benyttet oss av tjenestene møtebooking, search og administrativ støtte. Monique leverer presist og er effektiv på timebruk. Hun kommer også med forslag til utvikling, løsninger og konsepter. Vi opplever henne som en god forretningspartner og en meget god representant for oss utad, med gode verdier og kommunikasjonsform. Hun har en profesjonell fremtoning, er punktlig og vi kan anbefale henne på det varmeste."

Renate Rehn

Hodejeger/partner

La oss jobbe sammen!

Logo til Sekretær.no - Virtuell assistent
bottom of page