top of page
  • Forfatterens bildeSekretær.no

Den største fordelen ved å bruke Sekretær.no? Dette sier våre kunder.



I løpet av det siste året har Sekretær.no opplevd sterk vekst, og vi er sikre på at 2020 blir et spennende og travelt år. Når jeg sier vi har gode kunder mener jeg virkelig at vi har GODE kunder. Vårt forhold til menneskene vi jobber med er basert på gjensidig tillit, god kommunikasjon og respekt. Men den viktigste parameteren for oss er tilbakemeldingene vi får på arbeidet vi leverer. Vårt mantra er «lov mindre, lever mer». Det handler ikke om å undervurdere vår egen evne til å levere, men å gjøre det lille ekstra som kunden ikke nødvendigvis forventer, men uten tvil setter pris på.

Ok, så vi har fornøyde kunder. Det er flott. Men her om dagen slo det meg at vi egentlig aldri har spurt kundene våre hvorfor de er fornøyde. Kvaliteten er en ting, men jeg mener personlig at det å levere god kvalitet er selvsagt og forventet. Så hvis man ser bort ifra det, hva er det som gjør at kundene våre blir hos oss? Jeg bestemte meg for å ta en liten ringerunde til et knippe kunder for å etterforske. Jeg stilte følgende spørsmål: «Bortsett fra kvalitet i arbeid, hva ville du trukket frem som den største verdien i vårt samarbeid?». Svaret var nokså enstemmig:


Fleksibiliteten!

Men du lurer kanskje på hva «fleksibilitet» betyr i denne konteksten? Vel, utfordringen mange av våre kunder har er at arbeidsmengden varierer fra dag til dag, uke til uke og måned til måned. Og ved å ansette noen fast (enten heltid eller deltid) vil den ansatte aldri kunne oppnå 100% produktivitet. Bare tenk på tiden som går med på kaffepauser, lunsjpauser, toalettpauser, forsinkelser til jobb, sykdom, syke barn, tekniske problemer, osv. Men på grunn av våre betingelser, som bl.a. sier at kunden kun betaler for tiden brukt på deres oppdrag, oppnår de 100% produktivitet gjennom samarbeidet. Dette gir en fleksibilitet i den forstand at kunden kan engasjere oss 1 time i januar, 67 timer i februar, 0 timer i mars og 3 timer i april uten at det påvirker betingelsene. 

Så hvis vi ser på hvilke typer kunder vi har, er det alt fra bedrifter som engasjerer oss veldig sporadisk, til de vi utfører oppgaver for daglig. Det de alle har til felles er at de har de har samme grad av fleksibilitet i samarbeidet. Vi forskjellsbehandler ikke, enten vi jobber med deg 1 time i året, eller 30 timer i måneden. 

Vårt mål er å tilby den mest kostnadseffektive og fleksible bistanden innen administrasjon, research og annet forefallende kontorarbeid. Høy fleksibilitet, lav risiko, 100% produktivitet. Alltid.


Ta kontakt og snakk med oss om hvordan vi kan fungere som en pålitelig støttespiller for din bedrift.


(+47) 993 05 234













42 visninger0 kommentarer
Logo til Sekretær.no - Virtuell assistent
bottom of page